AI kombinert med atferdspsykologi og personalisering.
Reduser returer, øk konverteringene og omsetningen. Dette er Behamics.
Bevist effekt fra globale merker
"Behamics hadde en stor påvirkning på KPIene våres"
Stefanie Hübner, VP og E-commerce, Douglas
Behamics betaler for seg selv
Behamics kan øke inntjening, konvertering og reduserer retur av varer.

Alt du trenger å gjøre er å implementere èn linje med kode og la systemet gjøre resten. For godt til å være sant?
Tre løsninger for netthandel
Nudge
Øk omsetningen med optimaliserte nudger som hjelper kunder fullføre en handel og velge produkter og størrelser som passer dem.
Diagnostic
Identify friction points on the website before they affect conversions by optimizing navigation and improving the customer journey.
Organic
Forbedre nettsiderangering og synlighet på Google og i AI-modeller som ChatGPT, Gemini, Perplexity og fler med prediktiv SEO.

Etiske hensyn
Behamics bygger på forskning, åpenhet og ansvar, med mål om å optimalisere kundeopplevelsen – ikke å manipulere.
Nudge vs. Sludge
En nudge hjelper deg med å ta bedre beslutninger i tråd med dine egne intensjoner. Vi bruker atferdspsykologi for å styrke brukerens mål, for eksempel ved å redusere friksjon.
Sludge (manipulativt design) skaper friksjon, villeder eller skjuler informasjon for å drive atferd som ikke er i brukerens interesse.
Vi gir kunder kontroll og innsyn for å sikre at løsningene alltid er etisk forsvarlige og i tråd med merkevarens verdier. Alle endringer godkjennes av kunden før aktivering, kan justeres, pauses eller deaktiveres umiddelbart.
GDPR
Datasikkerhet er viktig for oss. Derfor fungerer løsningene uten informasjonskapsler, i samsvar med personvern og konfidensialitet. Kodelinjen integreres raskt med JavaScript og er uavhengig av andre prosjekter.
Utviklet av Behamics, partner av Nudgelab


