Nudging på autopilot

Nudging på autopilot

AI kombinert med atferdspsykologi og personalisering.
Reduser returer, øk konverteringene og omsetningen. Dette er Behamics.

Basert på Nesta x BIT

Bevist effekt fra globale merker

"Behamics hadde en stor påvirkning på KPIene våres"

Stefanie Hübner, VP og E-commerce, Douglas

Basert på Nesta x BIT

Behamics betaler for seg selv

Behamics kan øke inntjening, konvertering og reduserer retur av varer.

12%

Høyere inntjening i snitt

12%

Høyere inntjening i snitt

10%

Flere konverteringer i snitt

10%

Flere konverteringer i snitt

-3%

Færre returer

-3%

Færre returer

Alt du trenger å gjøre er å implementere èn linje med kode og la systemet gjøre resten. For godt til å være sant?

Tre løsninger for netthandel
Nudge

Øk omsetningen med optimaliserte nudger som hjelper kunder fullføre en handel og velge produkter og størrelser som passer dem.

Diagnostic

Identify friction points on the website before they affect conversions by optimizing navigation and improving the customer journey.

Organic

Forbedre nettsiderangering og synlighet på Google og i AI-modeller som ChatGPT, Gemini, Perplexity og fler med prediktiv SEO.

Douglas ønsket å optimalisere kundenes netthandel-opplevelse ved å hjelpe dem ta kjøpsbeslutninger uten påtrengende salg og rabatter. Med bruk av ulike nudging-strategier sikret vi at kundene lykkes med sine kjøp, og Douglas sine målsettinger.

Douglas ønsket å optimalisere kundenes netthandel-opplevelse ved å hjelpe dem ta kjøpsbeslutninger uten påtrengende salg og rabatter. Med bruk av ulike nudging-strategier sikret vi at kundene lykkes med sine kjøp, og Douglas sine målsettinger.



Etiske hensyn

Behamics bygger på forskning, åpenhet og ansvar, med mål om å optimalisere kundeopplevelsen – ikke å manipulere.

Nudge vs. Sludge

  • En nudge hjelper deg med å ta bedre beslutninger i tråd med dine egne intensjoner. Vi bruker atferdspsykologi for å styrke brukerens mål, for eksempel ved å redusere friksjon.

  • Sludge (manipulativt design) skaper friksjon, villeder eller skjuler informasjon for å drive atferd som ikke er i brukerens interesse.

Vi gir kunder kontroll og innsyn for å sikre at løsningene alltid er etisk forsvarlige og i tråd med merkevarens verdier. Alle endringer godkjennes av kunden før aktivering, kan justeres, pauses eller deaktiveres umiddelbart.

GDPR

Datasikkerhet er viktig for oss. Derfor fungerer løsningene uten informasjonskapsler, i samsvar med personvern og konfidensialitet. Kodelinjen integreres raskt med JavaScript og er uavhengig av andre prosjekter.

Utviklet av Behamics, partner av Nudgelab